Naar inhoud

De Uitdaging

Het Cus­to­mer Assis­tan­ce Cen­ter van Mer­ce­des-Benz is 24/7, 365 dagen per jaar geo­pend. Deze con­ti­nue wer­king ver­eist robuus­te onder­steu­ning en naad­lo­ze inte­gra­tie van diver­se tech­no­lo­gie­ën. Hoe­wel het inter­ne IT-team van Mer­ce­des-Benz een groot deel van de IT-onder­steu­ning beheert en veel appli­ca­ties met suc­ces ont­wik­kelt, zijn er situ­a­ties waar­in gespe­ci­a­li­seer­de ken­nis ver­eist is.

Gebruikte services

CRM-ondersteuning

Business Intelligence

Data Warehousing

Bedrijfsanalyse

AI Expertise

IT- en Cloudoplossingen

Inspiratiesessies over Opkomende Technologieën

Oplossing

Dat is waar Hype­ri­on’s con­sul­tan­cy­dien­sten en IT-exper­ten om de hoek komen kij­ken. We voe­gen spe­ci­fie­ke vaar­dig­he­den en ken­nis toe aan het IT-team van Mer­ce­des-Benz.

Een recent voor­beeld van deze samen­wer­king was in 2021, toen Mer­ce­des-Benz hun Cus­to­mer Assis­tan­ce Cen­ter over­zet­te van Ora­cle Sie­bel naar Sales­for­ce Ser­vi­ce Cloud. Onze exper­ten onder­steun­den hun team niet alleen bij hun oude CRM-sys­teem, maar ston­den ook klaar om hen te hel­pen met de nieu­we set-up. We brach­ten exper­ten uit ver­schil­len­de gebie­den samen: CRM, BI, Data Ana­ly­tics, AI en IT, met zowel loka­le als nears­ho­re onder­steu­ning van­uit Span­je en Por­tu­gal.

Om con­ti­nue ver­be­te­ring en inno­va­tie te sti­mu­le­ren, orga­ni­seer­den we inspi­ra­tie­ses­sies gericht op Data & Kunst­ma­ti­ge Intel­li­gen­tie. Deze ses­sies lever­den Mer­ce­des-Benz waar­de­vol­le inzich­ten en con­cre­te stra­te­gie­ën op.

Of het nu gaat om CRM-exper­ti­se, data-ana­ly­se of gea­van­ceer­de AI-ken­nis, onze con­sul­tants bie­den de nodi­ge onder­steu­ning om hun acti­vi­tei­ten uit te voe­ren en te ver­be­te­ren. We los­sen niet alleen direc­te tech­ni­sche pro­ble­men op, maar anti­ci­pe­ren ook op toe­kom­sti­ge uit­da­gin­gen. Zo kan Mer­ce­des-Benz, als pre­mi­um auto­merk, altijd een top­ser­vi­ce bie­den aan hun klan­ten.

Resultaten

Ons tien­ja­ri­ge part­ner­schap met Mer­ce­des-Benz heeft hun wer­king aan­zien­lijk ver­be­terd. Dank­zij ons diep­gaan­de inzicht in hun bedrijf leve­ren we bete­re, meer op maat gemaak­te con­sul­tan­cy­dien­sten. Onze con­sul­tants, die gemid­deld meer dan een jaar blij­ven, zor­gen voor con­ti­nu­ï­teit en effec­tie­ve oplossingen.

  • Onze onder­steu­ning omvat meer­de­re gebie­den: CRM, data-ana­ly­se, IT, data­wa­re­hou­sing, busi­ness intel­li­gen­ce en bedrijfs­ana­ly­se. In drin­gen­de situ­a­ties leve­ren we bin­nen 48 uur de beno­dig­de exper­ti­se, wat zorgt voor een naad­lo­ze werking.
  • Met een net­werk van meer dan 500 con­sul­tants, velen met exper­ti­se in de auto-indu­strie, kun­nen we voor elke uit­da­ging de juis­te expert inzet­ten. Dit heeft geleid tot een ver­be­ter­de ser­vi­ce en effi­ci­ën­tie bij het Mer­ce­des-Benz Cus­to­mer Assis­tan­ce Cen­ter, waar­mee een nieu­we stan­daard voor excel­len­tie in de indu­strie is gezet.

Conclusie

In de auto-indu­strie is inno­va­tie cru­ci­aal. Als pio­nier lan­ceert Mer­ce­des-Benz jaar na jaar nieu­we voer­tui­gen en func­ties die indruk maken op hun klan­ten. Als inno­va­tie-enthou­si­as­te­lin­gen ken­nen wij deze gedre­ven­heid als geen ander.

Onze samen­wer­king met het IT-team van Mer­ce­des-Benz is het bewijs van onze inzet om een pro­ac­tie­ve en betrouw­ba­re part­ner te zijn. We leve­ren de exper­ti­se en inno­va­tie­ve oplos­sin­gen die nodig zijn om voor­op te blij­ven lopen in deze snel bewe­gen­de indu­strie en we ver­leg­gen voort­du­rend de gren­zen van wat moge­lijk is.

Samen de stap zetten?

Con­tac­teer ons, dan kij­ken we samen hoe we toe­komst­be­sten­di­ge oplos­sin­gen kun­nen bou­wen. We staan voor je klaar!

Boek een meeting!

Stuur ons een bericht